Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Advanced Password Testing
Škuta, Matúš ; Januš, Filip (oponent) ; Malinka, Kamil (vedoucí práce)
This thesis aims to gain knowledge in the field of password security and then use the knowledge in the creation of a password checker. The focus is mainly on password guessing analysis. Various methods for password guessing are analyzed in this work and then compared with the results obtained by Parish. Then we use the generated passwords from password guessers to create a weak dataset which we analyse using various methods. The knowledge gained from the analysis is used to create a reactive and proactive password checker. At the end of the work, the effectiveness of the created password checkers is tested and evaluated.
Manažer hesel s architekturou klient-server
Myška, Vojtěch ; Burda, Karel (oponent) ; Ležák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá implementací manažeru hesel s architekturou klient-server. Základem práce je návrh uživatelského rozhraní klientské části, používaných klíčů, vzdálených metod, serveru a jeho databáze, výběr použitých technologií a programovacího jazyku. Následuje část pojednávající o implementaci návrhu manažeru hesel.
Advanced Password Testing
Škuta, Matúš ; Januš, Filip (oponent) ; Malinka, Kamil (vedoucí práce)
This thesis aims to gain knowledge in the field of password security and then use the knowledge in the creation of a password checker. The focus is mainly on password guessing analysis. Various methods for password guessing are analyzed in this work and then compared with the results obtained by Parish. Then we use the generated passwords from password guessers to create a weak dataset which we analyse using various methods. The knowledge gained from the analysis is used to create a reactive and proactive password checker. At the end of the work, the effectiveness of the created password checkers is tested and evaluated.
Manažer hesel s architekturou klient-server
Myška, Vojtěch ; Burda, Karel (oponent) ; Ležák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá implementací manažeru hesel s architekturou klient-server. Základem práce je návrh uživatelského rozhraní klientské části, používaných klíčů, vzdálených metod, serveru a jeho databáze, výběr použitých technologií a programovacího jazyku. Následuje část pojednávající o implementaci návrhu manažeru hesel.
Sociotechnické útoky
Urbanová, Anna ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Palovský, Radomír (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění, jak si zejména studenti Vysoké školy ekonomické povedou ve dvou rozdílných sociotechnických průzkumech. První, průzkum č. 1 je zaměřen na bezpečnost hesla a druhý průzkum č. 2 je zaměřen na detekci phishingových e-mailů. V obou případech bylo pro získání výsledků průzkumů využito dotazníkové šetření. Dále po skončení obou těchto průzkumů bylo zaručeno informování studentů o výsledcích v jednotlivých průzkumech. Celá práce je rozdělena do šesti kapitol a jednotlivých podkapitol. První až čtvrtá kapitola se týká teoretického úvodu do problematiky. Poslední dvě kapitoly, pátá a šestá, jsou hlavními pro tuto práci. Jedná se o praktickou část, rozdělenou do dvou kapitol zaměřených na jednotlivé průzkumy. Hlavním přínosem této práce je provedení dvou průzkumů zaměřených na útoky prostřednictvím sociálního inženýrství. Jednotlivé průzkumy byly prováděny pomocí dotazníkového šetření a poukazují na riziko, které hrozí ze strany sociálního inženýrství.
Digitální bezpečnost ve školních vzdělávacích programech základních a středních škol
KOVÁŘ, David
Obsah bakalářské práce se zabývá problematikou výuky digitální bezpečnosti s důrazem na obsah a rozsah. Samotná problematika digitální bezpečnosti je rozsáhlá a proto bylo toto spektrum informací vymezeno na vybrané oblasti výuky zálohování dat, používání softwarových bezpečnostních prvků, bezpečného chování na internetu včetně správy bezpečnostních hesel a problematiku autorského zákona. V teoretické části se bakalářská práce opírá o analýzu školních vzdělávacích programů vybraných škol. Dále práce zahrnuje analýzu českých kurikulárních dokumentů vzhledem k dané problematice a zpracovává potřebné spektrum informací a dat věnující se vybraným okruhům digitální bezpečnosti. Hlavním cílem bakalářské práce je porovnání vybraných školních vzdělávacích programů, u nichž bude kladen důraz na hledání signifikantních rozdílů v popisované digitálně-bezpečnostní problematice. Naplňování vzdělávacích požadavků na vybraných školách je ověřeno a realizováno pomocí rozhovorů s žáky a učiteli daných škol. Získaná data a informace od žáků a studentů spolu se školními a rámcovými vzdělávacími programy tvoří soubor informací reprezentující současný stav výuky digitální bezpečnosti a rozdíly mezi vybranými středními školami, gymnázii a základními školami.
Výuka digitální bezpečnosti na ZŠ a SŠ
ZELENKA, Jakub
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou výuky digitální bezpečnosti na základních a středních školách. To znamená v první řadě zohledněním důležitých aspektů počítačové bezpečnosti, jako jsou ochrana svého zařízení před nebezpečnými viry a pirátskými útoky za pomoci bezpečnostního software, správná záloha a správa svých dat. Dále zaměření na rozvážné chování na internetu zahrnující opatrnost vůči emailovým hrozbám, podvodnému chování některých uživatelů a obezřetné používání sociálních sítí. Taktéž obsahuje bezpečnost hesel s důrazem na silné heslo a jeho správu a také problematiku autorského zákona. V práci je zahrnuta obsahová analýza českých kurikulárních dokumentů vzhledem k dané problematice. Jsou zde uvedeny podobné výzkumy související s tématem, teorie výzkumu a hlavní výzkum této práce. V tomto výzkumu je zahrnuto dotazníkové šetření zkoumající kompetence žáků výše uvedených škol při výuce počítačové bezpečnosti, jehož výsledky jsou vyhodnoceny a porovnány s poznatky ze státních dokumentů související s problematikou výuky ICT.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.